zondag 15 mei 2022

Wedstrijd

22 mei ga ik op wedstrijd. Ik heb er super veel zin in! 

Het is een cavalettiewedstrijd en het is mijn 2de keer dat ik op wedstrijd ga. De vorige keer  had ik super veel stress en was ik mijn parcours vergeten. Maar ik heb het parcours beëindigd, dus was ik blij. 

Maar nu weet ik wat er komen gaat dus heb ik er veel meer vertrouwen in!!! Ik reed vroeger dressuurwedstrijden maar nu doen ze dat  nog zelden dus heb ik en keer een cavalettiwedstrijd geprobeerd en eigenlijk is dat ook veel leuker. 

Ik rij al best lang ongeveer van mijn 4de, toen was ik begonnen met hippotherapie op fjorden. Soms reed mijn papa mee en dat was super leuk. We hebben ook eens op één paard gereden! 

Later ging ik dan naar de manege waar mijn papa ook geeft gereden en ik begon daar dan in de instaplessen en nu zit ik in de half gevorderden deel 1 en zit ik in de 2de cavalettiles. Mijn vriendin zit in de 3de les dus doe ik super hard mijn best om daar ook te geraken want dan kunnen we in de saaie gedeeltes wat bijpraten.

Elena D.
klas 6