zondag 10 november 2019

Kerstmusicalauditie

Het is het laatste jaar dat ik met de kerstmusical mag meedoen.
Voor de musical moet je drie audities doen. Ik heb voor het eerst met de zangaudities meegedaan, was wel fier op mezelf, vroeger ging ik dat nooit gedurfd hebben.
Dan heb ik ook met de tekst- en dansaudities meegedaan. Ik was geselecteerd met de dans en zat in de selectiegroep, samen mat al mijn vriendinnen.
Maar de vrijdag zouden ze alle namen officieel bekend maken van de dansaudities. Uiteindelijk stond mijn naam niet op het bord en was die ook niet afgeroepen, dus zat ik toch niet in de dansgroepjes. Ik was heel teleurgesteld en durfde niets te zeggen. Ik ging zo naar huis en vond het zo erg. Was ik niet goed genoeg? Waarom al mijn vriendinnen en ik niet? Ik was heel verdrietig.
Uiteindelijk besloot ik dus om naar Michelle een berichtje te sturen. In spanning wachtte ik op haar antwoord. Zij schreef dat het een misverstand was. Toen was ik heel blij en opgelucht en voelde me weer gelukkig.

Alisa
klas 6