woensdag 15 mei 2019

Loulou

Loulou was mijn kat. Hij was 6 jaar (dat is veel te jong I know). Als ik ging slapen kwam hij altijd bij mij liggen. En als we aten, lag ze altijd te kijken, super schattig. Maar op ik denk 09/05/19 na school kwamen mijn mama en broers in mijn kamer. Ze zeiden, we hebben slecht nieuws en ik dacht: ohh nee! En dan zeiden ze: deze ochtend bewoog Loulou niet meer en ze had hem niet gewassen. Dus ze gingen naar de dieren arts en de dierenarts zij dat hij doodziek was. Hij had aids. Ze moesten hem direct laten inslapen. Ze konden hem ook laten leven maar dan leed hij te veel dus hebben ze hem maar laten inslapen. Ze hebben ook een pootafdruk genomen en een plukje haar en nog een foto. Ik ga ook die pootafdruk in een kader ophangen en dat haar in een glazen ketting doen. Ik kan ‘s avonds niet slapen maar ik heb een een foto op mijn nachtkastje en dan kan ik wel slapen. Ik mis hem wel heel hard!

Nanou
klas 6