maandag 7 mei 2018

The Voice

Ik doe dit jaar weer mee aan The Voice Kids. Vorig jaar heb ik ook meegedaan maar toen ben ik in de laatste voorronde afgevallen. Nu zit ik even ver maar ik hoop dat ik nu wel door ben. In de eerste voorronde moest ik een filmpje doorsturen van mij als ik aan het zingen was. Wim heeft dan voor iedereen die mee wilde doen een filmpje opgenomen. Een weekje later kreeg ik een mail dat ik door was dus ik mocht naar de Medialaan, het gebouw van VTM. Toen moest ik liedjes van op een lijst zingen. De commentaar van de jury was redelijk positief dus ik was wel zelfverzekerd. Een paar weken later ging ik bij een vriendin gaan slapen dus ik had mijn gsm niet bij. Opeens ging de vaste telefoon. Het was Wim. Hij had een mailtje gekregen dat ik door was. Dus nu moet ik vrijdag naar Pop Villa ofzo, dat is een zangstudio. Als ik het nu goed doe, ben ik naar de blind auditions. Nu maar hopen dat ik door ben.

Noa
klas 6