zaterdag 14 oktober 2017

Ballet

Ik ben aan mijn 6de jaar ballet begonnen en ik doe het nog altijd SUPER graag. Tamara, mijn juf, is naar een andere dansschool dat vind ik wel jammer. Nu heb ik een nieuwe juf Sara. Ik kende Sara al een beetje door Tamara want zij kenen elkaar. Ik heb nu ook nieuwe meisjes in de groep, we zijn maar met vier dat is aan de ééne kant wel leuk maar ook weer niet. Sara is ook een super goede lesgeefster vind ik.
We moeten nu een zwart pakje dragen maar ik heb nog mijn blauw pakje en daar kan ik nog in dus moet ik het nog dragen tot het te klein wordt.
Toen ik was begonnen, was er ook een jongen in de groep en dat vond ik wel heel moedig van hem. Hij heeft 5 jaar ballet gedaan. Want ik zou willen dat er ook meer jongens ballet zouden doen want ballet is ook een JONGENSsport. Het is heel mooi om jongens en meisjes samen ballet te zien doen.

Mira
klas 5