zondag 20 november 2016

Kito

Kito is het hondje van mijn overburen. Ik mag altijd met het hondje gaan wandelen en dat vind ik diesel leuk! Ik mag ermee gaan wandelen wanneer ik zin heb (Als zij wel tijd hebben).
Iedere keer als hij aan het raam staat ga ik gaan aanbellen en begint hij harder en harder te kwispelen en eens hij de bel heeft gehoord begint hij te blaffen. Dan springt hij altijd op mijn benen, maar dat doet geen pijn.
Ik vind Kito zo leuk omdat hij altijd zo lief en schattig is! Het ras van het hondje is een King Charles,
dat vind ik schattige hondjes! Ik zou thuis ook graag terug een hond hebben. Wij hadden er vroeger ook één maar die hebben we moeten
laten inslapen. Toen was ik eigenlijk nog klein ik was 1 of 2 jaar. Het was een rottweiler. Ik kende Chando wel niet zo goed maar
ik mis hem wel hard. Maar ik ben altijd opgegroeid met een kat en een paar jaar geleden is die kat gestorven dus heb ik voor mijn 10 jaar een nieuw baby katje gekregen (Filou).
Huisdieren maken mij gewoon gelukkig!

Jolien
klas 6