woensdag 20 januari 2016

Echte vrienden

Als ik me niet goed voel of ik een probleem heb kan ik dat altijd zeggen aan mij vrienden dat is omdat ik ze kan vertrouwen. Een echte vriend of vriendin kun je vertrouwen! Als je je vrienden niet kan vertrouwen zijn dat geen echte vrienden. Ik hou van mijn vrienden ze zijn er altijd voor me en ik ben er ook altijd voor hen. Als ze met iets zitten kunnen ze dat altijd aan mij kwijt. Echt waar ik zou niet weten wat ik zonder hen zou moeten. Ik wil ze echt nooit kwijt! Timna zat vroeger ook op onze school maar ze moest veranderen van school omdat haar ouders haar niet meer kon voeren naar hier. Maar ik heb nog altijd contact met haar. Ik wil haar echt nooit kwijt, ze is echt heel belangrijk voor me.
Luna en Maya zijn ook echt super, het zijn net zussen. Fien vind ik ook mega tof, wat zou ik zonder haar zijn. Yara zit in het middelbaar maar ik heb ook nog altijd veel contact met haar. Ik heb niet alleen vriendinnen maar ik heb ook veel vrienden zoals Sterre, Pepijn en Nathan. Ik hoop dat ik later als ik naar het middelbaar ga ook nog veel contact blijf houden met hen. Ik wil gewoon zeggen dat ik heel veel van mijn vrienden hou. En dat echte vrienden er voor elkaar zijn!

Ymke
klas 6