woensdag 26 september 2012

Dark Summoner


Dark Summoner is een spel voor de Ipod, Iphone of Ipad. Ik speel het spel al 56 dagen. Het spel begint met een naam te kiezen. Ik heb de naam Jonas gekozen. Mijn broer speelt het spel ook net zo als Ben. Je moet ook een type kiezen. Er zijn drie types: impulse, covert, psycho. Ik heb impulse gekozen. Impulse is aanval, covert is levens en psycho is verdediging. In het spel kan je allies maken. Allies zijn andere spelers die je vriend zijn. Je kunt naar een allie een message sturen en giften of traden. Een message sturen betekent en mailtje sturen in het spel. Traden betekent ruilen en giften is een cadeau sturen. Maar voor je al dat kan doen moet je level 20 zijn. Als je iets niet snapt, heb je een gids. Elk monster heeft een ranking C, C+, B, B+, A, A+, AA en AA+. Ik heb al twee keer een AA gehad. Om mij te vinden in Dark Summoner kan je naar menu gaan, kies allies dan kan je mijn ID in typen. Mijn ID is 1779084829 en mijn clan ID is 27717529.

Jonas
klas 6