dinsdag 15 mei 2012

Sportkamp 2


Ik moest ’s morgens om 5 uur uit mijn bed om rond 8uur in Herentals te zijn. Waar het sportkamp BLOSO is. We vertrokken dus met nog 5 andere kinderen naar een parking waar 2 bussen stonden. De ene bus zat al helemaal vol maar mijn bagage zat al in die bus. Dus ik en nog 103 andere kinderen vertrokken naar Herentals de rit duurde ongeveer anderhalf uur. We kwamen aan bij BLOSO waar we ontvangen werden door Eddie de directeur van het kamp. Eerst kreeg iedereen een kamer. Iedereen moest per 2 in een kamer en er was ook een kamer voor 4. Toen kreeg iedereen een training vest en broek ook nog binnenschoenen en een drink fles met water. Toen begon het sporten we begonnen met buitenvoetbal of je mocht ook nog basketballen. Daarna als vieruurtje een suikerwafel en een Fristi. Toen moesten we in een speelbox waar ik de ingang niet vond. Toen was het middag dus tijd om te eten ik vond het eten erg lekker eerst soep dan het hoofdgerecht en dan een dessert. Toen weer verder sporten met pingpong en toen een halfuurtje vrij spelen daarna hockey en douchen, eten, een tikspel en dan naar bed. Voor de overige dagen was er niet veel speciaal. Alleen maar bmx'en, oriëntatielopen, zwemmen en opdrachten. De laatste dag werd iedereen wakker gemaakt en moest zijn bagage klaar leggen. Ontbijten en nog een beetje spelen. En dan vertrekken naar de parking waar mijn papa mij kwam ophalen.

James
klas 5