zondag 23 januari 2011

Abby Miller

Ik schrijf over Abby Miller omdat zij Taylor help en ik heb ook al eens over Taylor een blog geschreven. Abby vind ik een sympathiek meisje. Ze kan mooi zingen en mooi gitaar spelen. Ze zei ook al dat ze mensen wil helpen. Mike die alles over Abby op haar site zet die heeft Abby en Taylor samen gebracht. Abby vond dat ook leuk en bij de eerste keer heeft Abby een liedje gespeeld dat was ook wel tof. Maar ik weet echt dat Abby zo een goed gevoel heeft bij Taylor. Je weet wel zo dat ze altijd bij haar is en ze wil haar gewoon helpen. Ze heeft daar zelfs een wedstrijd voor haar gemaakt om geld te verdienen en Taylor te helpen. Ik vond dat echt tof dat ze dat gedaan heeft. Zonder haar konden we niet. Ik vond de video grappig dat ze gemaakt hebben toen Taylor met een Hannah Montannapruik aan het dansen was. Ik vind Abby grappig, ze is gewoon een tof meisje. Spijtig dat we niet meer zoveel van hen horen. Maar ik weet dat Abby wel van Taylor houdt en iedereen zal hopen dat de kanker weg zal gaan mede dankzij Abby haar hulp.

Habiba
klas 5