woensdag 3 september 2008

Het crossverhaal gaat verder!


Hier weer eens een cross-verhaal. Nu niet van Levi maar van mij, zijn zus!
Het cross-seizoen van Levi gaat super. Een paar keer heeft hij de eerste gereden en hij staat derde in het kampioenschap.
Mijn cross-seizoen is niet zo leuk. We hadden mijn moto verkocht om een nieuwe te kopen. Dat vond ik leuk super leuk. We hadden hem in twee dagen verkocht, dat was snel dat hadden we niet verwacht. De volgende dag ging mijn nieuwe brommer binnen komen maar hij kwam niet binnen. Dat vond ik heel erg jammer. Wij hadden nog een kleiner brommertje dat heet een PW. Daar mocht ik gewoon een beetje mee rijden. Dat vond ik super leuk maar toch wou ik liever mijn brommer. Elk weekend opnieuw moest ik kijken naar Levi en naar de anderen die ook crossen. Dat maakte mij heel erg verdrietig. Maar ja het is nu zo. Als ik veel geluk heb, komt mijn nieuwe brommer op 14 september binnen. Voorlopig kan ik de brommer van de zoon van onze dealer gebruiken. Maar ik zal super blij zijn als ik met mijn nieuwe brommer kan rijden.

Joy
klas 5