woensdag 23 januari 2008

Wintermijmeringen

Kerstmis is mijn leukste feest. Cadeautjes onder de kerstboom, vrienden allemaal in de ban van Kerstmis. Ik vierde Kerstmis vorig jaar in Frankrijk. We gingen naar de zus van de vrouw van mijn papa. Het duurde 4 lange saaie uren tegen dat we daar waren. Ze stonden ons daar al juichend op te wachten. Er waren al een paar mensen. Onder de kerstboom die daar stond, lagen veel pakjes. De tafel was mooi versierd. Er waren ook veel hapjes. Af en toe werd er aan de deur geklopt. Een uur later was iedereen er dus we konden de pakjes uitdelen en openmaken. Ik had ongeveer 8 cadeautjes. Een halfuur later konden we beginnen met het eten. Ze kwamen daar aan met één grote kalkoen. Het was overheerlijk. Er werd heel veel gelachen en veel gebabbeld. Maar aan elk feest komt een eind. Het was ongeveer 3uur tegen dat ik daar sliep want we mochten daar overnachten.

Shaimy
klas 6