maandag 10 december 2018

Dierenmishandeling

Ik ben zo hard tegen dierenmishandeling! Ik snap niet hoe die mensen dat die dieren mishandelen het zelf in hun hoofd krijgen om die dieren te slaan of noem maar op. Ik kan daar echt niet inkomen. Wat hebben die dieren misdaan? Het liefst zou ik die mensen ook gewoon met een knuppel doodslaan!(natuurlijk ga ik dat niet echt doen hoor maar dat is gewoon in mijn hoofd) Dieren hebben ook gevoelens, maar die mensen beseffen dat waarschijnlijk niet. Hoe kan je dat in je hoofd krijgen om die dieren te mishandelen dat snap ik niet. Ik hou zoveel van dieren ik zou ze nooit kunnen pijn doen! Mensen die dieren pijn doen zij niet goed in hun hoofd (het is gewoon de waarheid).
Ik zou later graag een opvang willen beginnen om mishandelde dieren te helpen. Als die dieren in een opvangcentrum terecht komen zijn die dieren meestal getraumatiseerd of zijn ze heel bang. Ik ken iemand die een mishandelde hond heeft gekocht en die hond is bijvoorbeeld heel bang van mannen. Waarom weet ik niet.
Ik vind het bijvoorbeeld ook heel erg wat ze doen met die zeehondjes. Ze slaan die dood met een knuppel en dan vellen ze die. Dat vind ik zo erg! Zoals je al hoorde in Mila’s blog mensen kunnen zo verschrikkelijk zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DUS STOP DIERENMISHANDELING!!!!!!!!!! AUB

Ana-Lou
klas 6