woensdag 24 oktober 2018

Keulen

We zitten nu in keulen.
Ik krijg elke dag een prik.
De prik kan ook blijven zitten maar dat wil ik niet omdat het anders moeilijk is om te spelen.
En een dag zonder spelen dat gaat niet.
Ze spuiten een virus in mijn arm en daarna moet ik op mijn buik liggen met iets warms op mijn nek en ik moet zo drie kwartier blijven liggen elke dag.
Het is hier wel mooi.
Er is hier een klein bosje en we staan aan rivier.
Ik ga af en toe eens aan de rivier zitten om te kijken naar het water.
En om stenen in het water te smijten.
Er is hier ook een cafeetje met een boze meneer.
We gaan daar af en toe eens gaan eten of gaan drinken.
We gaan ook elke dag aan de rivier met Raya wandelen en daar kan hij dan even los.
Hij loopt soms wel ver voor maar als we hem roepen komt hij terug.
Ik moet net als de vorige keer terug pillen nemen, maar in het weekend en de maandag.
Het is niet leuk, maar ze helpen wel dus dat is het belangrijkste.
Mijn mama was jarig op dinsdag.
En ik mis jullie allemaal heel erg maar donderdag ben ik weer op school en dan ga ik super blij zijn dat ik weer op school ben en dat ik jullie terug zie.

Ilke
klas 6