maandag 17 september 2018

Sardinië

Ik ben in de vakantie naar Sardinië geweest, ik vond het superleuk . We zijn eerst naar Frankrijk geweest we bleven daar overnachten in een hotel in Lyon. De volgende dag zijn we dan met de boot vertrokken naar Sardinië . Toen we aankwamen hebben we iets geheten en een frisse duik gepakt , en terwijl ik aan het zwemmen was ben ik tegen een rots gebotst. Daarna mochten we naar ons huisje gaan. We hadden een poes bij het huisje en een mooi uitzicht op zee. We hebben van alles gedaan zoals : surfen, suppen, snorkelen , een bronnen tempel bezocht en heel veel strandjes. We hebben ook een stadje bezocht en daar iets gegeten. We zijn twee keren gaan suppen op een strandje s ‘ avonds en als we dan terug keerden waren er massa ‘s moscito's en ik had van het eindje stappen naar de auto wel vijftig muggenbeten, we werden echt aangevallen. De laatste dag was het heel leuk we hebben van alles gedaan het was superleuk ik heb zelfs van een rots van zes meter gesprongen en dan zijn we met de boot terug naar Frankrijk gegaan en van Frankrijk naar huis , ik was blij om Balou en Lili terug te zien.

Noah
klas 6