zondag 30 september 2018

Noah

In deze blog wil ik jullie iets meer vertellen over wie ik ben en wat ik leuk vind.
Ik luister graag naar muziek zoals Nirvana, Bob Marley en andere reggae, 2pac, Bazart en Eminem.
Mijn hobby's zijn surfen, suppen, windsurfen, skaten, gitaar en ukelele spelen.
Ik ga ook graag op reis.
En natuurlijk hou ik van dieren ik heb twee katten Balou en Lili, vorig jaar had ik ook nog een kat Fluffie, maar ze werd aangereden en ze kon niet meer eten, drinken of lopen en daarom hebben we haar moeten laten inslapen. Voordat we de poezen hadden, hebben we ook nog vissen gehad, maar die zijn ook al dood en dan is er ook nog een kip die Mark heet.
Ik breng ook heel graag tijd samen door met mijn vrienden, samen praten, skaten, zwemmen, kampen bouwen, trampolinespringen en in het bos ravotten. Hopelijk ken je me nu wat beter.

Noah
klas 6