woensdag 26 september 2018

Het nieuwe schooljaar

Ik vind het super leuk dat het schooljaar is gestart.
Ik had wel wat stress maar die stress is al terug weg .
Ik voel me beter dan anders dan het vorige schooljaar.
Ik heb precies meer echte vrienden.
En ik vind het ook leuk dat wij zo’n eigen tuintje hebben.
Het is leuker omdat we met zo weinig zijn, het is minder druk.
Er is binnenkort ook een barbecue. Ik zal er ook zijn. Mijn mama heeft de enveloppen en heel veel geregeld.
Ik vind dat superleuk. Ik hoop dat ik dit schooljaar eens normaal naar school kan gaan.
Ik ben woensdagavond naar de dokter geweest en ze zeiden dat ik er supergoed uitzag.
En dat mijn bloed heel goed was en dat dat ding van in Duitsland blijkbaar geholpen heeft, denken we toch. Dus dat is goed nieuws.
Ik ben blij met wie ik in de klas zit. Ik ben blij met de groep die we hebben. Het is een leuke klas en een top meester.

Ilke
klas 6