maandag 17 september 2018

Je eigen stijl

Ik heb mijn eigen stijl die is niet hetzelfde als alle anderen.
Ik draag veel liever losjes en oversized dan strak.
Maar het probleem is dat thuis niet iedereen mijn eigen stijl mooi vindt.
Ik vind dat niet erg.
Maar ik vind het wel niet leuk als mensen zeggen dat mijn eigen stijl niet mooi is.
Ik draag bijvoorbeeld geen rokken omdat ik dat niet leuk vind om te dragen.
Maar andere mensen dragen wel rokken en ik vind dat zij daar mooi mee staan want dat is hun eigen stijl en als je je eigen stijl draagt ben je mooi op je eigen manier.
Ik vind dat iedereen zijn eigen stijl moet dragen.
Maar helaas zijn sommigen het niet met mij eens.
Ik wil ook kort haar omdat ik dat mooi vind voor een meisje.
Dat is ook iets van mijn stijl.
Maar ik snap wel waarom ik dat nog niet mag.
Ik heb wel redelijk lang haar en sommige willen liever dat ik dat zo houd.
Maar ja, niet iedereen vindt altijd alles wat jij mooi vindt mooi.
Maar het is belangrijk dat je weet wat jij mooi vindt.
En iedereen is anders op zijn eigen manier.
Maar we zijn ook allemaal gelijk.

Myrddine
klas 6