dinsdag 11 september 2018

Het nieuwe schooljaar

Op 3 september was de eerste schooldag. Ik had in de vakantie al super veel zin in het nieuwe schooljaar. Maar op de eerste schooldag toen mama me wakker maakte, had ik zo van ik wil nog langer in mijn bed blijven. Maar toen ging ik uit mijn bed en had ik super veel zin in school.
Ik heb ook een superleuke vakantie gehad. Ik ben op vakantie geweest naar Frankrijk en het was megatof! We zijn gaan kayaken en dat was echt cool want je had allemaal zo stroomversnellingen. Op een stuk had je twee kanten die je kon kiezen, de ene kant was super veel stroomversnelling en de andere kant was minder hard. We hebben gekozen voor de wilde stroomversnelling dat was echt cool! We zijn ook een paar keer gebotst. Eén keer gingen we per ongeluk af op de rand en we probeerden naar de andere kant te gaan maar toen gingen we af op een boom en ik ging gaan liggen en toen had ik best veel pijn aan mijn rug... maar het was echt een super toffe vakantie!!!
Ik heb ook vaak met vriendinnen afgesproken dat was ook mega tof! Maar nu alles samen, ik heb een super toffe vakantie gehad. Ik heb dus ook super veel zin in het nieuwe schooljaar en ik hoop dat het schooljaar super traag gaat gaan want ik heb echt geen zin om van school te veranderen naar het middelbaar. Het is echt en fantastische klas! Ik hoop er met jullie allemaal een mega tof schooljaar van te maken.

Ana-Lou
klas 6