dinsdag 4 september 2018

De vakantie

Het was vakantie en we zijn op reis naar Frankrijk geweest met 8 en de hond. Het was echt toevallig dat mijn oma en opa daar ook in de buurt waren. De stad heette Vidauban en dat ligt in het zuiden. Het is zelfs eens 44 graden geweest, dat was echt heel warm. Gelukkig hadden we een zwembad. We zijn ook heel vaak naar een marktje geweest en daar dronken we dan iets. Elke ochtend gingen mijn mama en papa naar de bakker en ik ging wel soms mee. We gingen ook soms voor het eten gaan wandelen en dat is zo zalig. We hebben zelfs een slang gezien, dat was wel eng.
Dan moesten we naar huis. Maar we zijn daar 2 weken geweest, best wel nog lang. De terugreis zag ik echt niet zitten want het was 14 uur rijden met de auto.
Dan waren we thuis en ik heb heel veel paard gereden. Ik ben ook gaan shoppen met een vriendin voor schoolspullen. Ik had er echt zin in want het is echt zo leuk op school.

Nanou
klas 6