woensdag 5 september 2018

De bib

Ik ben hier in de Bijenkorf toegekomen in het derde en ik kon niet lezen, helemaal niet. De meisjes van de bib (Luna, Maya, Fien en Ymke en andere kinderen van het 6de) hebben mij elke middag alleen genomen om te lezen. Ik las elke dag met hen. Dat heeft mij heel, heel, heel veel geholpen. Nu zit ik in het zesde en ik heb AVI negen!
Ik wil hen met deze blog zeggen dat ik ze nu heel erg dankbaar ben want zonder hen en de logopediste had ik nu misschien geen AVI 9. Ik zit nu ook zelf in de bib omdat ik erg geboeid ben door wat er in het verleden gebeurd is. Ik wil nu ook kinderen helpen om te lezen. Het gevoel dat je hebt als je kinderen aan het lezen krijgt of kunt helpen met lezen is een enorm leuk gevoel!!!
Ik lees eigenlijk bijna alleen 's avonds. Ik lees ook niet erg snel maar ik ben al blij dat ik nu graag lees!

Mira
klas 6